قیمت خرید ژل رویال ملکه + فروش در تجارت و صادرات

ژل رویال ملکه از محصولات بسیار ارزشمند می باشد که خواص بی نظیری در آن موجود است که موجب سلامتی و شادابی افراد می شود.

ژل رویال ملکه

ژل رویال ملکه از چندین سال پیش که ژل رویال مخصوص ملکه کشف گردیده و خواص آن نیز شناسایی شد عده ی زیادی از پزشکان طب سنتی و حتی طب مدرن استفاده از این محصول را به بیماران خود توصیه کردند.

علت تجویز این محصول فواید شگفت انگیز آن می باشد که می تواند در درمان و بهبود علائم انواع سرطان ها، کاهش میزان قند خون و فشار خون در افراد مبتلا به این مشکلات، درمان ناباروری و نازایی در مردان و زنان نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

محصول مورد نظر با استفاده از گرده گل و طی فرآیندی خاص توسط زنبور های کارگر برای رشد نوزادان و تغذیه ملکه تولید می گردد ولی امروزه زنبور داران با روش هایی خاص ژل تولید شده را جمع آوری و عرضه می کنند.

مشخصات ژل رویال ملکه

مشخصات ژل رویال ملکه یکی از مهم ترین مشخصات ژل رویال که غذای اصلی ملکه است شامل رنگ آن می باشد که بین کرم تا لیمویی می باشد و هر چه رنگ آن تیره تر باشد نشان دهنده این است که مدت بیشتری از تولید آن گذشته است.

محصول مورد نظر طعمی ترش و همراه آن کمی شیرین دارد که این مورد یکی دیگر از ویژگی های آن به شمار می رود و در شناخت بهتر محصول نیز می تواند اثر گذار باشد.

این نمونه بویی ترش داشته و کمی هم سوزنده می باشد ولی در مقابل خواص بسیار زیادی در آن وجود دارد که در صورت مصرف آن در بازه زمانی مشخص و طبق دستور پزشک می توانید شاهد نتایج فوق العاده ای باشید.

خرید ژل رویال ملکه

خرید ژل رویال ملکه برای خرید ژل رویال ملکه بهتر است از کمک فردی خبره استفاده کنید زیرا شناسایی محصول اصل کار دشواری بوده و نمونه های تقلبی و بی کیفیت نیز در بازار به وفور وجود دارند پس در این باره دقت بالایی به خرج دهید.

توجه داشته باشید که این محصول معمولا بعد از فریز شدن بسته بندی و ارائه می گردد بنابراین با قرار گرفتن در شرایط محیط طبیعی به سرعت خواص و کیفیت خود را از دست می دهد پس از فروشنده درخواست کنید محصول را درون نایلون حاوی مقداری یخ ارسال کند.

نکته بعدی این است که ژل رویال می بایست درون ظرفی درب دار و محکم بسته بندی شده باشد زیرا در غیر این صورت عوامل محیطی بر آن اثر گذاشته و در نتیجه محصول دیگر قابلیت استفاده کردن نخواهد داشت.

قیمت ژل رویال ملکه + خرید و فروش

قیمت ژل رویال ملکه + خرید و فروش به علت نحوه تولید سخت و حساس این محصول و هم چنین نوسانات شرایط بازار فروش، نحوه خرید، میزان کیفیت و سایر عوامل مثل تغییرات نرخ دلار طی سال های جاری قیمت ژل رویال ملکه با تحولاتی رو به رو شده است.

قیمت در نظر گرفته شده برای مقادیر ۱۰ تا ۱۰۰ گرم از این ژل چیزی بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان می باشد که البته سطح کیفی و درصد خالص بودن محصول نیز در این زمینه دخیل هستند.

خریداران ارجمند جهت سفارش این محصول درجه یک و پرفایده می توانند همین الان از طریق پل ارتباطی موجود که شماره های مندرج در سایت می باشد با کارشناس بخش فروش صحبت کرده و بعد از طی کردن مراحل لازم خرید خود را نهایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *