خرید انواع عسل کوهی مرودشت + قیمت

عسل کوهی مرودشت تهیه شده از موادی ارگانیک است که با داشتن قندی کاملا طبیعی برای همه افراد مخصوصا بیماران دیابتی مناسب است.

عسل کوهی مرودشت

عسل کوهی مرودشت عسل در طب سنتی به عنوان یک داروی معجزه گر و شفا بخش شناخته می شود که برای درمان انواع بیماری ها کاربرد دارد.

عسل کوهی مرودشت همان طور که از نام آن پیداست از کوه های اطراف این شهرستان برداشت می شود که به روشی کاملا طبیعی و توسط زنبورهای وحشی تهیه شده اند.

عسل کوهی چون هیچ مواد نگهدارنده ای در خود ندارد نسبت به عسل های صنعتی موجود در بازار هیچ مشکلی در بدن ایجاد نخواهد کرد.

طبع این محصول گرم است و خوردن ان در وعده صبحانه و عصرانه می تواند انرژی مورد نیاز برای فعالیت های روزانه را تامین کند.

عسل یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود که سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده و از بروز بیماری پیشگیری می کند.

مشخصات عسل کوهی مرودشت

مشخصات عسل کوهی مرودشت این عسل متناسب با نوع تغذیه ای که زنبورها دارند دارای رنگ های مختلف طلایی، زرد و قهوه ای هستند که اغلب به همراه موم بسته بندی می شود.

با توجه به اینکه هیچ نوع قند مصنوعی در عسل کوهی مرودشت استفاده نشده به هیچ عنوان شکرک نخواهد زد.

این محصول به صورت کاملا اصولی از کندوهای عسل برداشت شده و مطابق با استانداردهای بهداشتی بسته بندی می شوند.

این محصول برای کاهش سطح اضطراب، درمان یبوست و بی خوابی بسیار مناسب است.

در صورتی که در محیط مناسب نگهداری شود مدت ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

عسل های کوهی اکثرا غلظت های بیشتری در مقایسه با عسل های تقلبی دارند و چنانچه ظرف را کج کنیم مدت زمانی طول می کشد تا عسل به بیرون بریزد.

خرید عسل کوهی مرودشت

خرید عسل کوهی مرودشت در هنگام خرید عسل کوهی مرودشت حتما به میزان غلظت آن توجه کنید معمولا هر چه عسل غلیظ تر باشد کیفیت آن بهتر خواهد بود.

بسته بندی در هنگام خرید عسل به عنوان یک اولویت مهم محسوب می شود پس از خرید این محصول بدون بسته بندی مناسب خودداری نمایید.

دقت کنید که اطلاعات لازم مانند تاریخ تولید، انقضا، مهر بهداشت و علامت استاندارد بر روی محصول درج شده باشد.

برای اینکه درگیر خرید عسل ها تقلبی نشوید حتما به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. اگر در بازار هستید clothes, پلت فرم ما بهترین انتخاب شماست! بزرگترین مرکز خرید!

هیچ اثری از شکرک یا بوی تند و زننده نباید در عسل وجود داشته باشد.

قیمت عسل کوهی مرودشت + خرید و فروش

قیمت عسل کوهی مرودشت + خرید و فروش قیمت عسل کوهی مرودشت بر طبق میزان مرغوبیت، وزن محصول، برند سازنده و نوع بسته بندی ممکن است دارای تفاوت هایی باشد.

از آن جایی که تهیه این محصول، فرآیند دشواری دارد بنابراین با قیمت های گزاف تری در مقایسه با عسل های پرورشی به دست مصرف کننده می رسد.

یک کیلو از این محصول در حال حاضر با قیمتی بین 400 هزار تومان الی 1/000/000 میلیون تومان معامله می شود که وزن عسل و موم دار بودن ان می تواند این نرخ را اندکی تغییر دهد.

برای خرید عسل کوهی تازه و درجه یک می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فروش صحبت کرده و سفارش خود را به صورت عمده یا جزئی ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *