راهنمای خرید عسل کوهی کردستان + قیمت عالی

عسل کوهی کردستان به صورت ارگانیک و بهداشتی تولید می‌ گردد، این کالا در بازارهای داخلی و خارجی تقاضا کنندگان زیادی دارد.

عسل کوهی کردستان

عسل کوهی کردستان عسل کوهی که در کردستان تولید می‌ شود از طعم بسیار شیرینی برخوردار می‌ باشد، در تولید این کالا انسان‌ ها دخالت ندارند و زنبور عسل با مکیدن شهد گل‌ و گیاهان کوهستان عسل را تولید می‌ کند.

این کالا کاملاً ارگانیک بوده و هیچ گونه مواد مضر در تولید آن دخالت ندارد به همین دلیل مصرفش برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار توصیه می‌ شود.

عسل کوهی از کیفیت بالایی برخوردار می‌ باشد به همین دلیل استقبال کنندگان آن روز به روز در حال افزایش می باشد به همین دلیل هر ساله حجم عمده‌ای از آن در بسته‌ بندی‌ های بهداشتی و پلمب شده قرار گرفته می‌ شود و به کشورهای تقاضا کننده صادر می‌ گردد.

مشخصات عسل کوهی کردستان

مشخصات عسل کوهی کردستان مشخصات عسل کوهی کردستان شامل موارد زیر می‌ باشد.

  • دارای طعم شیرینی است.
  • شیرینی آن طبیعی بوده به همین سبب مصرفش برای افراد دیابتی بلامانع می‌ باشد.
  • عطر و بوی بی‌ نظیری دارد.
  • دارای رنگ شفافی می‌ باشد و بدون مواد مضر است.
  • این کالا برای افرادی که دچار خشکی روده هستند توصیه می‌ شود و با مصرف دوره آن می‌ توان روده را نرم کرد و مشکلات گوارشی را برطرف نمود.
  • تولید شده از شهد گل و گیاهان کوهستانی می‌ باشد.
  • در دمای ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد قابل نگهداری است.
  • دارای برند و بسته‌ بندی‌ های متنوعی می باشد.
  • مصرفش برای درمان معده، روده و همچنین زیبایی پوست مفید است.

خرید عسل کوهی کردستان

خرید عسل کوهی کردستان هنگام خرید عسل کوهی کردستان یک سری نکات حائز اهمیت است که مصرف کننده با توجه به این نکات می‌ تواند خرید رضایتمندی داشته باشد.

یکی از نکاتی که حین خرید توجه به آن حائز اهمیت است رنگ عسل می‌ باشد، هرچه رنگ عسل طبیعی و تیره‌ تر باشد نشان می‌ دهد که محصول اصل و ارگانیک است.

برای اینکه گول افراد سودجو را نخورید بهتر است برای خرید این کالا به مراکز معتبر مراجعه نمایید، زیرا مراکز معتبر برای جلب مشتری بیشتر اجناس باکیفیت را ارائه م می‌ دهند.

اگر در خصوص کالا اطلاعات چندانی ندارید به شما پیشنهاد می‌ کنم در خرید این عسل از افراد با تجربه کمک بگیرید.

قیمت عسل کوهی کردستان + خرید و فروش

قیمت عسل کوهی کردستان + خرید و فروش قیمت عسل کوهی کردستان به دلیل کیفیت بالا و خالص بودنش نسبت به سایر عسل‌ ها قیمت بیشتری برای آن لحاظ می‌ شود.

نوع بسته‌ بندی، نحوه خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و از همه مهمتر تورم بازار از عواملی هستند که در تعیین قیمت این کالا تاثیر مستقیمی دارند.

با افزایش و کاهش نرخ دلار و ارز قیمت عسل نیز متغیر می‌ شود به همین دلیل برای آن نمی‌ توان نرخ ثابتی در نظر گرفت.

قیمت ا کیلو از این نوع عسل از ۳۴۰ تومان شروع می‌ شود و تا ۸۵۰ هزار تومان به بالا نیز ادامه دارد و دلیل این بازه قیمتی تورم بازار و همچنین کیفیت عسل است.

برای خرید عسل کوهی که در کردستان تولید می‌ شود می‌ توانید به همین سایت مراجعه کنید و با شماره‌هایی که مشاهده می‌ نمایید با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و در صورت نیاز می‌ توانید از مشاوران ما کمک بگیرید و کالا را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *