قیمت خرید عسل چهل گیاه شانیک + تست کیفیت

عسل چهل گیاه شانیک یکی از بهترین و معتبرترین نوع عسل‌هایی است که می‌توانید با خیال راحت از این استفاده کنید چون طبیعی و ارگانیک است.

عسل چهل گیاه شانیک

عسل چهل گیاه شانیک عسل چهل گیاه شانیک یکی از بهترین و مرغوب‌ترین برندهای تولیدی است که در زمینه تولید و بسته‌ بندی عسل چهل گیاه فعالیت دارد.

این عسل ۴۰ گیاه تهیه شده از شهد گیاهان مختلف و بسیار مفید تهیه می‌شود و خواص بی‌شماری دارد، این محصول در مناطق مختلف ایران با شرایط آب و هوایی متنوع تولید می‌ گردد.

زنبور انواع مختلف گیاهان و گل‌ها را تغذیه می‌کند عسل مرغوبی تولید می‌کند که به عنوان عسل چهل گیاه شناخته شده است.

این عسل یک عسل تولید بهاره می‌باشد چرا که با رویش گل‌ها و گیاهان مختلف در فصل بهار و تغذیه آن توسط زنبور باعث می‌شود عسل مرغوب بوجود بیاید.

این عسل خاصیت درمانی بالایی دارد و برای رفع بسیاری از بیماری‌ها از آن استفاده می‌ شود.

مشخصات عسل چهل گیاه شانیک

مشخصات عسل چهل گیاه شانیک مشخصات عسل چهل گیاه شانیک را ذکر می‌ کنیم تا بهتر این عسل را بشناسید، این عسل‌ها از یک برند شناخته شده و محبوب تولید می‌شود.

بسته‌ بندی‌های آن معمولاً به صورت ۲۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و یک کیلویی می باشد.

این عسل بسیار خالص، طبیعی و ارگانیک است و خالص بودن آن در آزمایشگاه‌های متعدد ثابت شده است.

بسته‌ بندی آن بسیار مناسب می‌ باشد تا به دست مصرف کننده برسد و همچنین طعم و مزه فوق العاده و خاصیت درمانی بی‌شمار آن باعث می‌شود شما با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید.

آنچه که تعیین کننده نوع عسل چهل گیاه می‌ باشد پوشش گیاهی است که این عسل در آن منطقه تولید می‌ شود.

خرید عسل چهل گیاه شانیک

خرید عسل چهل گیاه شانیک هنگام خرید عسل چهل گیاه شانیک حتماً به نام و نشان و برند شانیک بر روی بسته‌ بندی دقت داشته باشید.

بسته‌ بندی باید کاملاً استاندارد و بهداشتی بوده و دارای تاریخ تولید و انقضا باشد، همچنین سیب سلامت و نشان استاندارد مهم‌ترین اولویتی است که در هنگام خرید یک محصول خوراکی باید در نظر داشته باشید.

به هیچ عنوان از خرید عسل‌هایی که بسته‌بندی نامناسبی دارند یا اینکه عسل شکرک زده می‌باشد جدا خودداری نمایید.

اگر عسلی خریداری کردید که طعم و مزه تلخی داشت بدانید که این عسل نامرغوب بوده و به صورت صنعتی تولید شده است و به هیچ عنوان عسل طبیعی نیست.

پس از خرید عسل بهتر است آن را در محیط خانه و خارج از یخچال نگهداری کنید.

قیمت عسل چهل گیاه شانیک + خرید و فروش

قیمت عسل چهل گیاه شانیک + خرید و فروش قیمت عسل چهل گیاه شانیک به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله خالص بودن عسل و حجم این محصول و بسته‌بندی که آن را اشاره کنیم.

خالص و طبیعی بودن عسل تاثیری به سزا بر قیمت آن داشته و به خاطر خاصیت درمانی قیمت بالاتری نسبت به عسل‌های معمولی دارد.

اما معمولاً شما می‌توانید این عسل را در بسته ۵۰۰ گرمی از این برند تولیدی با قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

برای تهیه یک عسل مرغوب چهل گیاه می‌توانید آن را از سایت ما که در زمینه فروش انواع مختلف عسل‌های طبیعی و گیاهی فعالیت داریم خریداری نمایید.

این عسل‌ها کیفیت فوق العاده‌ای دارد و با خیال راحت می‌توانید آن را سفارش بدهید، کافیست با مشاوران فروش ما تماس داشته و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *