خرید انواع عسل کوهی کازرون + قیمت

عسل کوهی کازرون یک منبع طبیعی از انرژی است که قندهای طبیعی موجود در عسل، انرژی قابل قبولی را در اختیار افراد قرار می دهد.

عسل کوهی کازرون

عسل کوهی کازرون عسل کوهی به عنوان یک ماده طبیعی است و خواص بهداشتی، درمانی متعددی همچون ضد باکتریایی،ضد میکروبی، آرام‌ بخش و آنتی‌ اکسیدانی را دارد.

این محصول در بهترین مناطق کوهستانی تولید می‌ شود و به عنوان یکی از سالم ترین فرآورده ها شناخته شده است.

قندهای موجود در عسل کوهی به سرعت به گلوکز تبدیل می‌ شوند و به عنوان سوخت برای فعالیت‌ های روزمره بدن استفاده می‌ شوند.

بسته بندی عسل کوهی معمولاً در شیشه‌ ها یا بطری‌های شفاف انجام می‌ گردد این نوع بسته بندی به شما اجازه می‌ دهد تا عسل را درون شیشه مشاهده کنید و از ورود آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری نمائید.

مشخصات عسل کوهی کازرون

مشخصات عسل کوهی کازرون مشخصات عسل کوهی کازرون به این شکل است که رنگ آن معمولاً متنوع است و می‌ تواند از رنگ طلایی تا قهوه‌ای تیره و حتی سفید باشد.

این محصول دارای طعم و عطر منحصر به فردی است طعم آن کاملا شیرین، ملایم می باشد و عطر آن معمولاً از گل‌ ها و گیاهان موجود در منطقه تولید نشأت می‌ گیرد.

این فرآورده دارای قوام بسیار خوبی می باشد که این نشان دهنده کیفیت مناسب است و قوام مناسب عسل باعث می‌ شود که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

رنگ این نوع عسل خوشمزه کاملا طبیعی می باشد و هیچگونه تیرگی، لک درون آن دیده نمی شود و یکی از سالم ترین فرآورده ها است.

خرید عسل کوهی کازرون

خرید عسل کوهی کازرون هنگام خرید عسل کوهی کازرون مطمئن شوید که بسته‌ بندی بدون هرگونه نشت است همچنین باید برای جلوگیری از تماس با نور خورشید و هوا مناسب باشد.

رنگ فرآورده معمولاً متناسب با منشأ و نوع گل‌ها است در صورتی که رنگ یا طعم غیرطبیعی به نظر برسد، ممکن است با کیفیت نباشد که موقع خرید باید توجه کنید.

عدم وجود هرگونه آلودگی و ذرات خارجی درون محصول نیز مهم است موقع خرید اطمینان حاصل کنید که نمونه های مختلف کالا تمیز باشد.

به تمیز بودن فرآورده هنگام خرید توجه کنید که بدون ذرات اضافی باشد.

قیمت عسل کوهی کازرون + خرید و فروش

قیمت عسل کوهی کازرون + خرید و فروش قیمت عسل کوهی کازرون به پارامترهای متفاوتی وابسته است و عواملی مانند تقاضا و عرضه در بازار، رقابت می‌ توانند بر قیمت فرآورده تأثیرگذار باشند.

عوامل اقتصادی مانند تغییرات نرخ ارز، تورم و هزینه‌ های تولید می‌ توانند نقشی در تعیین قیمت عسل کوهی ایفا کنند که با نوساناتی همراه است.

روش‌ های تولید و برداشت عسل می‌ تواند بر قیمت آن تأثیرگذار باشد.

قیمت تقریبی این نوع فرآورده خوش طعم با حجم یک کیلو حدود 230000 تومان الی 330000 تومان می باشد که با توجه به نوع بسته بندی متفاوت می باشد.

برای تهیه این کالا از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان ما در سایت ارتباط بر قرار نمایید تا شما را در امر خرید عسل کوهی راهنمایی کنند و یک خرید بهینه و در عین حال با کیفیت را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *