خرید و قیمت روز عسل گون اورازان

عسل گون اورازان با داشتن مواد معدنی و آنتی اکسیدانی یک ماده غذایی شفابخش و درمانگر است که اثرات مفیدی در پیشگیری و معالجه امراض مختلف دارد.

عسل گون اورازان

عسل گون اورازان

عسل گون اورازان را می توان از بهترین گونه های عسل طبیعی دانست که در فرآیند تولید آن، زنبور از گون خودرو و گیاهان و گلهای کوهستانی تغذیه می کند و به همین علت یک رایحه خاص و ویژه دارد.

از آنجا که گیاه گون دارای طبعی گرم و خشک است عسل حاصل از این گیاه نیز دارای طبیعتی گرم است و در درمان تمامی بیماریهایی که از سردی و رطوبت بدن ناشی می شود مفید است.

عسل گون را می توان به صورت میان وعده و در کنار انواع نوشیدنیهای گرم میل نمود و همچنین می توان این عسل خوش طعم را در تهیه انواع شیرینی، نان، کیک و کوکی و غذاهای سنتی ایرانی استفاده نمود.

مشخصات عسل گون اورازان

مشخصات عسل گون اورازان

مشخصات عسل گون اورازان را می توان به مشخصه های ظاهری و فواید درمانی تقسیم بندی نمود که از حیث ظاهر این عسل دارای رنگ قهوه ای روشن تا تیره، بافت شفاف، یکدست و غلیظ است و طعم و عطر گیاهان طبیعی را دارد.

از لحاظ مواد و ترکیبات مغذی، عسل گون دارای درصد بالایی از مواد آنتی اکسیدانی، ویتامینهای ضروری برای سلامتی، مواد معدنی کمیاب و ترکیبات ضد التهابی می باشد که این عسل را به یک ماده غذایی خاص تبدیل کرده است.

از حیث فواید درمانی، عسل گون در پیشگیری و درمان انواع سرطان مفید است، به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و از بروز و شدت بیماریهای روانی و عصبی که به دلیل فقر ویتامین و مواد آلی روی می دهد جلوگیری می نماید.

خرید عسل گون اورازان

خرید عسل گون اورازان

برای خرید عسل گون اورازان موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • کیفیت و تمیزی عسل را بررسی نمایید و دقت داشته باشید که عسل باید دارای قوام و رنگ مناسب باشد و بافتی شفاف داشته باشد.
  • بسته بندی محصول را بررسی کنید؛ چرا که بسته بندی نقش مهمی در کیفیت محصول دارد و ترجیحا عسلی که در ظرف استاندارد و درب دار عرضه می شود را خریداری کنید.
  • به تاریخ تولید محصول توجه داشته باشید و عسل تازه را تهیه کنید و از خرید محصولات فاقد تاریخ تولید یا فله ای خودداری فرمایید.
  • بررسی گواهینامه های سلامت و استاندارد کالا را فراموش نکنید و دقت داشته باشید که عسل گون، اصل و دارای پروانه بهداشت باشد.

قیمت عسل گون اورازان + خرید و فروش

قیمت عسل گون اورازان + خرید و فروش

قیمت عسل گون اورازان به فاکتورهای گوناگونی مرتبط است که برخی از مهمترین آنها را در ادامه با هم بررسی می نماییم:

  • حجم تولید سالانه انواع عسل ارگانیک و طبیعی
  • حجم تقاضا در بازارهای داخلی و منطقه ای
  • مولفه های مرتبط با صادرات محصول مانند تعرفه های گمرک و ترابری
  • نوسانات نرخ ارز
  • مولفه های مربوط به تولید مانند هزینه های بسته بندی و حقوق نیروی انسانی

این موارد در کنار عواملی مانند زمان و شیوه فروش و حجم خرید موجب شده است که قیمت عسل گون همواره تغییر پیدا کند و در سال اقتصادی اخیر هر کیلوگرم از این محصول در محدوده قیمتی 250 تا 380 هزار تومان معامله شود.

خریداران گرامی می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی راجع به عسل ممتاز گون اورازان با همکاران فروش تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *