راهنمای خرید عسل گرین لرستان + قیمت عالی

عسل گرین لرستان در آب و هوای تمیز و طبیعت دست نخورده در دل کوه ها تهیه می شود و طعم عالی و خواص فراوانی دارد.

عسل گرین لرستان

عسل گرین لرستان عسل مرغوب گرین لرستان از بهترین و مرغوب ترین نوع عسل محسوب می شود که طعم و عطری طبیعی دارد و در بسته های کوچک و بزرگ با برند معروف گرین ارائه می شود.

در تهیه و تولید این نوع عسل هیچ گونه افزودنی و مواد غیر مجازی به کار نمی رود و محصولی ارگانیک می باشد.

انواع عسل گرین در بسته بندی های سالم و بهداشتی با بهترین کیفیت عرضه می شود و دارای خاصیت فوق العاده ای است.

این محصول مرغوب تمام مشخصات و ویژگی های یک عسل اعلا را در خود دارد و دارای املاح با ارزش گوناگونی است و بر سلامت بدن بسیار مفید مس باشد.

مشخصات عسل گرین لرستان

مشخصات عسل گرین لرستان از ویژگی و مشخصات اصلی عسل لرستان گرین می توان به به عطر و بوی آن اشاره کرد که نشان دهنده ارگانیک بودن آن است.

از این عسل درجه یک می توان به خوبی عطر گل و گیاهان را تشخیص داد و دارای طعمی فوق العاده است.

این نوع عسل به رنگ قهوه ای است که با توجه به نوع و غلظت آن رنگی تیره و روشن پیدا می کند و بسیار مرغوب و شفاف است.

عسل گرین به دلیل خالص و طبیعی بودن دارای ماندگاری بالایی است به گونه ای که می توان در دمای اتاق تا مدت ها نگهداری شود بدون این که دچار تغییر شود.

خرید عسل گرین لرستان

خرید عسل گرین لرستان برای خرید عسل گرین لرستان باید تا حدودی با ویژگی ها آن آشنا بود و نکات مختلفی را رعایت کرد تا بتوان بهترین انتخاب را به خود اختصاص داد.

از نکات قابل توجه این است که حتما فروشندگان و تولیدی های اصلی را برای خرید انتخاب نمود چرا که خرید از واسطه ها نمی تواند چندان مورد اطمینان باشد.

حتما به مارک و اسم گرین که بر روی بسته بندی آن درج شده است توجه نمایید و از افراد آگاه در انتخاب عسلی مرغوب و تازه کمک بگیرید.

سعی کنید تمام ویژگی های عسل گرین را هنگام خرید بررسی نمایید و رنگ، بسته بندی، تاریخ تولید و نوع عسل را مورد توجه قرار دهید.

قیمت عسل گرین لرستان + خرید و فروش

قیمت عسل گرین لرستان + خرید و فروش قیمت عسل گرین لرستان با توجه به نوع و میزان کیفیت متفاوت است و به دلیل این که با وزن متفاوت و در بسته بندی های متنوع عرضه می شود نرخ یکسانی ندارد.

انواع این محصول را می توان از تولیدی ها با نرخ منصفانه خریداری نمود در صورتی که واسطه ها بر نوسان قیمت و بالا رفتن نرخ آن تاثیر زیادی دارند.

میانگین قیمت عسل گرین کیلویی به طور تقریبی بین 220/000 تا 550/000 تومان می باشد که با توجه به نوع و کیفیت این نرخ تغییر می کند.

با انتخاب سایت ما و تماس با مجرب ترین کارشناسان فروش می توانید با اطمینان خاطر و با آگاهی بهترین کیفیت را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *