قیمت خرید ژل رویال اصل + فروش در تجارت و صادرات

ژل رویال اصل از فرآورده های مهم زنبور عسل می باشد که دارای خواص درمانی منحصر به فرد به ویژه در درمان انواع سرطان است.

ژل رویال اصل

ژل رویال اصل

ژل رویال اصل یکی از محصولات طبیعی زنبورعسل است که توسط زنبورهای کارگر در کندو تولید می‌شود و به عنوان غذای اصلی برای زنبور ملکه استفاده می‌شود و نقش بسیار مهمی در رشد و تغذیه زنبور ملکه دارد.

ژل رویال دارای ترکیبات غنی و مقادیر بالایی از پروتئینها، ویتامینها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است و به دلیل این ترکیبات، به عنوان یک مکمل غذایی مفید شناخته شده است و در سالهای اخیر تحقیقات علمی فواید این ماده را ثابت کرده است.

استفاده از ژل رویال می‌تواند به بهبود سیستم ایمنی بدن، افزایش سطح انرژی، بهبود عملکرد مغزی و حافظه، تنظیم هورمون‌ها، بهبود سلامت پوست و مو، و کاهش التهاب و استرس کمک کند.

مشخصات ژل رویال اصل

مشخصات ژل رویال اصل

در بررسی مشخصات ژل رویال اصل، در ابتدا راجع به ظاهر این محصول صحبت می کنیم، این ژل در ظاهر به شکل یک ماده ژله‌ای و لطیف است که بافتی کاملا نرم و خامه ای دارد و رنگ آن معمولاً سفید یا کرمی است.

ترکیبات موجود در ژل رویال شامل عناصر غذایی مهمی می‌شود که شامل پروتئین‌های خاص، ویتامین‌های B و C)، مواد آلی مانند کلسیم، پتاسیم و آهن)، لیپید، آنتی‌ اکسیدان‌های قوی مانند فلاونوئید و فنولیک است.

با توجه به ترکیبات موجود در ژل رویال، این محصول بسیاری از فواید سلامتی را داراست که مهمترین آنها را می توان تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش سطح انرژی، بهبود عملکرد مغزی و حافظه، تنظیم هورمون‌ها و بهبود سلامت پوست و مو دانست.

خرید ژل رویال اصل

خرید ژل رویال اصل

برای خرید ژل رویال اصل و باکیفیت توصیه می شود به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • منبع خرید: تلاش کنید ژل رویال را از فروشگاه معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید و محصول را با ضمانت اصالت و تازگی تهیه نمایید.
  • نشانه‌ها و مجوزها: بررسی کنید آیا محصول دارای نشانه‌ها و مجوزهای معتبری است؛ به عنوان مثال، می‌توانید به دنبال نشانه‌هایی مانند نشان استاندارد ملی، نشانه‌های اعتماد آنلاین، یا مجوزهای صادر شده توسط سازمان‌های بهداشتی و غذایی مربوطه باشید.
  • تاریخ انقضا: مطمئن شوید که تاریخ انقضای ژل رویال قابل رویت است و محصولی با تاریخ انقضا منقضی نخرید.
  • بسته‌بندی: توجه کنید که ژل رویال به درستی بسته‌بندی شده و در شرایط بهداشتی قرار دارد و دقت کنید بسته‌بندی باید محکم و ضد نشت باشد تا از تماس ژل، با هوا و عوامل خارجی جلوگیری کند.

قیمت ژل رویال اصل + خرید و فروش

قیمت ژل رویال اصل + خرید و فروش

قیمت ژل رویال اصل بسته به پارامترهایی همانند برند تولید کننده، حجم برداشت سالانه ژل، میزان تقاضای بازار داخلی و نرخ روز فرآورده های ارگانیک زنبور عسل در بازارهای جهانی و منطقه ای متغیر می باشد.

با توجه به این نکات و تاثیر فاکتورهای گوناگون در بازار داخل کشور ما ژل رویال 10 گرمی در بازه قیمتی 290 تا 350 هزار تومان عرضه می شود و برخی محصولات دارای کیفیت بالاتر ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد.

با در نظر گرفتن نوسانات شدید قیمت ژل رویال اصل و سلطنتی پیشنهاد می شود برای اطلاع از لیست قیمت روز این محصول و خرید ژل تازه و درجه یک با بخش فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *