معرفی عسل کوهی شیراز + بهترین قیمت خرید

عسل کوهی شیراز ارزش غذایی بسیار زیادی دارد و به دلیل خاصیتهای متنوع آن به عنوان یکی از بهترین رقمهای عسل شناخته می شود.

عسل کوهی شیراز

عسل کوهی شیراز عسل کوهی در کشور ما و در مناطق مختلفی تولید می شود که در این میان شیراز توانسته محصولات بسیار خوب و ارگانیکی را تولید و روانه بازار کند.

عسل کوهی همانطور که از اسم آن مشخص است از دل کوه بدست می آید و به دلیل عدم وجود انواع کود شیمیایی و مواد غیر ارگانیک در این مناطق این محصول کاملا طبیعی است.

از نظر طبیعی و ارگانیک بودن می توان گفت عسل کوهی در سطح بسیار خوبی به نسبت عسلهای دیگر قرار دارد.

میزان کربوهیدرات و ساکارزی که در عسل کوهی وجود‌ دارد بسیار کم است به همین دلیل اکثر پزشکان به افراد دیابتی مصرف این نوع عسل را پیشنهاد می دهند.

مشخصات عسل کوهی شیراز

مشخصات عسل کوهی شیراز زنبور عسلی که تولید عسل کوهی را انجام می دهد از خوراکیهای کاملا سالم که هیچ ماده شیمیایی نداشته تغذیه می کنند به همین دلایل انواع عسل که توسط آن تولید می شود نیز فاقد هرگونه ترکیب مضر است.

مصرف این محصول مخصوصا به صورت ناشتا و به همراه آب ولرم ترکیب فوق العاده ای بوده که میزان وزن را بسیار کاهش می دهد.

برای افرادی که بیمار قلبی و عروقی هستند نیز عسل کوهی بسیار ماده خوراکی بسیار مقوی بوده و موجب کاهش علائم این بیماری می شود.

سیستم ایمنی بدن با مصرف این نوع عسل تقویت می شود و پس از آن رادیکالهای آزاد، عفونت و همچنین بیماریهای مختلف بهبود پیدا می کند.

خرید عسل کوهی شیراز

خرید عسل کوهی شیراز خرید عسل کوهی شیراز به دقت ویژه ای نیاز دارد چون محصولات موجود در این شهر تنوع بسیار زیادی دارد.

حتما از زمانی که عسل را جمع آوری کرده اند مطلع شوید و تنها محصولاتی که تازه هستند را خریداری کنید چون میزان کیفیت عسل نیز پس از گذشت مدت زمان طولانی کمی دچار تغییر می شود.

برخی از مراکز تولید کننده برای اعتماد خریداران اقدام به گرفتن برگه آزمایش و یا همان برگه آنالیز می کنند که باید از فروشنده در خصوص این برگه اطلاعات بدست آورید.

برای خرید اینترنتی عسل کوهی حتما فروشگاه های معتبر را انتخاب کنید چون مطمئنا هزینه های خرید عمده این محصول بسیار بالا است.

قیمت عسل کوهی شیراز + خرید و فروش

قیمت عسل کوهی شیراز + خرید و فروش قیمت عسل کوهی شیراز به فاکتورهای متعددی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان نرخ ثابتی را برای فروش رقمهای متعدد این محصول در نظر گرفت.

نوع عسل کوهی، محل برداشت، نوع تغذیه زنبور، زمان برداشت از جمله موارد مهمی هستند که بر روی قیمت موثر می باشد.

در حال حاضر نرخی که برای فروش این عسل در نظر گرفته شده است میان 250000 تا 1/000/000تومان قرار دارد.

برای اطلاع از قیمت این نوع عسل طبیعی می توانید به صورت مستقیم با فروشندگان ارتباط برقرار کنید.

یکی از بهترین فروشندگان این محصول کارشناسان سایت ما هستند که اطلاعات بسیار دقیق و جامعی را در اختیار خریداران عمده عسل کوهی می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *