قیمت عسل آویشن کوهستان + مشخصات بسته بندی عمده و ارزان

عسل آویشن کوهستان ماده غذایی کاملا ارگانیکی است که دارای ترکیبات کمیاب معدنی می باشد و فواید درمانی و سلامتی بی شماری دارد.

عسل آویشن کوهستان

عسل آویشن کوهستان

عسل آویشن کوهستان نوعی عسل طبیعی است که به دلیل خواص ضد باکتری و ضد التهابی خود معروف است و به عنوان یک محصول ارگانیک و سالم در بسیاری از نقاط جهان به عنوان میان وعده و یا در وعده صبحانه استفاده می شود.

عسل آویشن دارای طعم و بوی متمایزی نسبت به عسل معمولی است و این امر به دلیل تغذیه زنبور از گلها و گیاهان آویشن کوهستانی می باشد که موجب می شود رنگ و طعم عسل خاص و منحصر به فرد شود.

با توجه به خواص و فواید اثبات شده عسل آویشن، این محصول می‌تواند در درمان التهاب‌های دستگاه تنفسی و بیماریهایی مانند آسم و کرونا، عفونت‌های پوستی و زخم‌ها، عفونت‌های دستگاه گوارش و مشکلات گوارشی مفید باشد.

مشخصات عسل آویشن کوهستان

مشخصات عسل آویشن کوهستان

در این مطلب برخی از عمده ترین مشخصات عسل آویشن کوهستان را با هم مرور می کنیم:

  • از لحاظ ظاهری، به رنگی طلایی تیره یا قهوه‌ای روشن است و طعم آن کمی تند می باشد و بویی همانند عطر آویشن تازه دارد.
  • از حیث بافت، دارای تراکم بالا و قوامی متوسط است و بافتی یکدست و شفاف بدون هرگونه مواد خارجی دارد.
  • عسل آویشن حاوی آنتی اکسیدان‌های مختلف است که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.
  • این عسل در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش علائم مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه و ترشح زیاد اسید معده مفید می باشد.
  • برخی مطالعات نشان داده‌اند که مصرف عسل آویشن می‌تواند در کاهش التهابات مفاصل و کاهش درد و تورم مرتبط با آنها موثر باشد.

خرید عسل آویشن کوهستان

خرید عسل آویشن کوهستان

از آنجا که تمایل به خرید عسل آویشن کوهستان به دلیل فواید درمانی بی نظیر آن در سالهای اخیر افزایش یافته است توصیه می شود برای تهیه این محصول در وهله نخست به کیفیت بسته بندی تجاری عسل توجه شود.

نکته دوم برای خرید عسل آویشن توجه به بافت ظاهری، رنگ، طعم و عطر عسل است که در صورت امکان این چهار فاکتور مهم باید مورد بررسی قرار گیرد و اگر خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهید باید محصول را با ضمانت اصالت و کیفیت تهیه فرمایید.

در پایان باید توجه داشته باشید عموما عسل فله ای که بدون بسته بندی بهداشتی و یا در ظروف بی کیفیت و غیر استاندارد عرضه می شود و فاقد اطلاعاتی مانند تاریخ تولید و انقضا است، محصولی باکیفیت نخواهد بود، پس از خرید چنین عسلی خودداری کنید.

قیمت عسل آویشن کوهستان + خرید و فروش

قیمت عسل آویشن کوهستان + خرید و فروش

قیمت عسل آویشن کوهستان بسته به برند، درجه کیفی عسل، حجم عرضه و تقاضا و قیمت رو مواد غذایی ارگانیک در بازار متغیر است و با افزایش حجم تقاضا و صادرات، قیمت این محصول نیز افزایش پیدا می کند.

هم اکنون هر کیلوگرم از عسل درجه یک آویشن کوهستان در رنج قیمت 350 تا 400 هزار تومان عرضه می شود و این بازه قیمتی مربوط به محصول درجه یک و خالص است که می توان آن را قیمتی مقرون به صرفه دانست.

اگر خریدار عسل آویشن هستید می توانید برای دریافت مشاوره خرید و استعلام لیست قیمت روز این محصول با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *