قیمت خرید عسل گشنیز کرمانشاه + تست کیفیت

عسل گشنیز کرمانشاه، از معروفیت و مرغوبیت بالایی در نوع خود برخوردار بوده و تولید آن در فصل بهار سبب شده مورد توجه مشتریان زیادی قرار گیرد.

عسل گشنیز کرمانشاه

عسل گشنیز کرمانشاه

عسل گشنیز کرمانشاه، اغلب در فصل بهار و ماه اردیبهشت توسط زنبورداران این منطقه با کیفیت بالا تولید و در بازار عرضه می شود.

امروزه استان کرمانشاه، به دلیل کوهستان های مرتفع و همچنین وجود طبیعتی بکر و نیز آب و هوای خوب و منطقه ای مناسب در تولید انواع عسل از جمله عسل گشنیز از رونق تولیدی زیادی برخوردار می باشد.

این نوع عسل از میزان غلظت بالا و کیفیت عالی برخوردار بوده که به صورت بسته بندی های شکیل و زیبا در وزن های مختلف مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

این نوع عسل خواص و ارزش غذایی فراوانی دارد به طوری که می توان با مصرف روزانه مقدار کمی از آن در رژیم غذای خود قر ار داد.

البته از این نوع عسل می توان به عنوان شیرین کننده چای و انواع نوشیدنی ها و نیز پخت انواع کیک به کار برد که برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد.

مشخصات عسل گشنیز کرمانشاه

مشخصات عسل گشنیز کرمانشاه

مشخصات عسل گشنیز کرمانشاه، می توان به ارزش غذایی و خواص درمانی آن اشاره نمود که برای کاهش التهابات پوستی بسیار موثر واقع شده است.

این نوع عسل، دارای شکل ظاهری کمرنگ و از میزان غلظت بالا برخوردار است که با بسته بندی های استاندارد و بهداشتی با قند کاملا طبیعی در بازار عرضه می شود.

بسته بندی محصول با نشان استاندارد جهانی همراه است که نشان از کیفیت، تازه و اصل بودن آن است.

این محصول غذایی با ارزش از خواص آنتی اکسیدانی بسیار و نیز غنی از مواد معدنی است که برای درمان برخی از بیماری ها از جمله دستگاه گوارش، سرفه، التهابات پوستی، گلودرد و غیره بسیار مفید می باشد.

خرید عسل گشنیز کرمانشاه

خرید عسل گشنیز کرمانشاه

برای خرید عسل گشنیز کرمانشاه، باید طبق نکاتی که در ذیل مطلب به آن اشاره می کنیم عمل کنید تا از محصولی مرغوب و به صرفه برخوردار شوید.

این نوع عسل را با توجه به شکل ظاهری، مشخصات و رنگ آن با کیفیت بالا خریداری کنید تا از خوردن آن نهایت لذت و بهره را ببرید.

این نوع عسل، را با توجه به نوع بسته بندی و تاریخ تولید خریداری کنید زیرا عسل تنها ماده ای است که تاریخ انقضاء ندارد.

خرید محصول را از برند معتبر و فروشگاه های مجهز انجام دهید تا از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و نیز از اصل بودن آن مطمئن شوید.

زمان خرید محصول بهتر است آن را با توجه به نوع کاربرد به میزان لازم خریداری کنید.

قیمت عسل گشنیز کرمانشاه + خرید و فروش

قیمت عسل گشنیز کرمانشاه + خرید و فروش

قیمت عسل گشنیز کرمانشاه، با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن متفاوت است.

همچنین عوامل مختلف دیگری همانند برند، نوع بسته بندی، تاریخ تولید، هزینه تولید، استاندارد، بهداشتی و صادراتی بودن محصول و غیره نقش بسزایی در روند قیمت محصول دارد.

لذا بازه قیمتی محصول بر حسب برند، وزن و نحوه بسته بندی برای هر کیلو بین 200،000 تا 420،000 تومان تخمین زده می شود.

با وجود مشخصات بارز و کیفیتی که این محصول دارد شما دوستان خریدار می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید و فروش محصول با کارشناسان ما در این رابطه ارتباط برقرار کرده و نسبت به خریدی با کیفیت و به صرفه اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *