آشنایی با ژل رویال زنبورعسل + قیمت استثنایی خرید ژل رویال زنبورعسل

ژل رویال زنبورعسل ماده غذایی با ارزشی بوده که خواص دارویی متعددی دارد و به همین دلیل از محبوبیت خاصی در میان پزشکان برخوردار است.

ژل رویال زنبورعسل

ژل رویال زنبورعسل بسیاری از افراد تصورشان بر این بوده که زنبور عسل تنها قادر به تولید عسل می باشد اما باید بدانید که اینگونه نیست و انواع ژل رویال نیز توسط آن قابل تولید است.

ژل رویال نیز همانند عسل غلیظ می باشد اما میزان غلظت آن از عسل به مراتب بسیار بیشتر است.

به خاطر خواص فوق العاده و اعجاب انگیزی که این محصول داشته بسیاری از متخصصان طب سنتی و حتی پزشکان نیز گنجاندن این ماده غذایی در رژیم غذایی را پیشنهاد می کنند.

این فرآورده با ارزش و پرخاصیت در واقع از غددی که در قسمت حلق زنبور عسل موجود بوده ترشح می شود که چسبندگی آن نیز بسیار زیاد است.

مشخصات ژل رویال زنبورعسل

مشخصات ژل رویال زنبورعسل انواع ژل رویال نیز از جمله مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک به شمار می رود که مصرف آن به اندازه اعتدال برای تمامی افراد خوب است.

طعم انواع مختلف ژل رویال یا یکدیگر تفاوت دارد و برخی از آنها همانند عسل شیرین بوده و بعضی دیگر کمی ترش هستند.

رنگ این محصول بین سفید تا زرد متغییر است که درون آن نیز مقداری لارو زنبور عسل و همچنین گرده نیز موجود می باشد.

نگهداری از ژل رویال به نسبت عسل کمی سخت تر بوده و باید بلافاصله بعد از برداشت آن را در محیطی خنک قرار داد.

این ژل خواص فوق العاده ای دارد و موجب بهبود سرطان، درمان فشار خون بالا، درمان چربی خون بالا، درمان دیابت و غیره می شود.

خرید ژل رویال زنبورعسل

خرید ژل رویال زنبورعسل به هنگام خرید ژل رویال زنبورعسل دقت ویژه ای داشته باشید چون محصولات اصلی ژل رویال به میزان کمی در بازار موجود است و نمونه های تقلبی آن بسیار زیاد هستند.

شیوه بسته بندی و نگهداری ژل رویال موضوع بسیار مهمی است به همین دلیل به هنگام خرید باید از این دو مورد مطلع شوید و تنها محصولاتی که دارای بسته بندی بهداشتی هستند انتخاب کنید.

از طریق فروشنده از تاریخ تولید ژل رویال مطلع شوید و آنهایی که تازه تولید شده اند را خریداری نمایید.

وجود علامت تایید وزارت بهداشت بر روی بسته بندی ژل رویال و همچنین معتبر بودن فروشگاه نیز از جمله مواردی هستند که باید بررسی شود.

قیمت ژل رویال زنبورعسل + خرید و فروش

قیمت ژل رویال زنبورعسل + خرید و فروش قیمت ژل رویال زنبورعسل در درجه اول به محل تولید و کیفیت آن بستگی دارد که هر چقدر کیفیت این ژل بیشتر شود نرخ فروش آن نیز افزایش پیدا می کند.

با توجه به نوسانات نرخ دلار قیمت ژل رویال نیز تغییرات زیادی به نسبت گذشته داشته است در واقع با افزایش دلار قیمت این محصول نیز زیادتر می شود.

این محصول را در بسته بندیهای متعددی قرار داده اند که محصولات سی گرمی از آن با قیمت 850000 تا 900000 تومان به فروش می رسد.

در صورتی که می خواهید خرید اقتصادی و به صرفه ژل رویال را به صورت عمده انجام دهید با مشاوران سایت ما که این فرآورده زنبور عسل را به فروش می رسانند ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *