خرید و قیمت روز عسل چهل گیاه اورازان

عسل چهل گیاه اورازان از ارقام عسل وحشی و طبیعی می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان، مواد آلی بی نظیر و ویتامینهای ضروری برای حفظ سلامتی است.

عسل چهل گیاه اورازان

عسل چهل گیاه اورازان

عسل چهل گیاه اورازان که معمولاً از شکوفه‌های چندین گونه گیاهی در یک منطقه خاص تولید می‌شود، یکی از ارقام باکیفیت عسل ارگانیک است که در بسیاری از نقاط جهان به عنوان یک ماده دارویی و درمانی شناخته می شود.

این نوع عسل به علت تنوع گل‌های مورد استفاده در تولید آن، دارای طعم و بوی متنوعی است.، همچنین، عسل چهل گیاه به دلیل محتوای غنی مواد مغذی، خواص متعددی برای سلامتی دارد.

خواص ضد باکتریال، ضد التهابی، ضد اکسیدان، آرامش بخشی، بهبود عملکرد سیستم گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن از مهمترین فوایدی هستند که متخصصان طب ایرانی برای عسل چهل گیاه اصل از آن یاد کرده اند.

مشخصات عسل چهل گیاه اورازان

مشخصات عسل چهل گیاه اورازان

مشخصات عسل چهل گیاه اورازان را می توان در سه بخش ویژگیهای ظاهری، نوع ترکیبات و فواید بررسی نمود:

  • ظاهر: عسل چهل گیاه معمولاً دارای رنگ طبیعی زرد تا قهوه‌ای تیره است، درصد رطوبت آن در حدود ۱۷-۱۸ درصد است و همچنین دارای طعم و بوی مطبوع و متناسب با محل تولید و گیاهان مورد استفاده در تولید آن دارد.
  • ترکیبات: عسل چهل گیاه دارای ترکیبات متنوعی است که شامل قندها (گلوکز و فروکتوز)، ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها، آنزیم‌ها، اسیدهای آمینه و مواد مختلف دیگر باشد، این ترکیبات می‌توانند به عنوان یک منبع غنی از مواد مغذی برای بدن عمل کنند.
  • فواید: تسکین علائم سرماخوردگی و آلرژی‌ها، تسکین درد و التهاب مفاصل، بهبود خواب و استرس و بهبود عملکرد مغز می‌باشد از مهمترین خواص درمانی عسل چهل گیاه است.

خرید عسل چهل گیاه اورازان

خرید عسل چهل گیاه اورازان

در زمان خرید عسل چهل گیاه اورازان مطمئن شوید که محصولی که قصد خرید آن را دارید، اصلی و طبیعی است، بررسی نشان‌های اصالت و استانداردهای محصول می‌تواند به شما در این مورد کمک کند.

همچنین بررسی ویژگیهای ظاهری محصول در صورت امکان مهم است، شما می توانید با توجه به تصاویر یا فیلمهایی که فروشنده منتشر کرده است از مشخصاتی مانند رنگ طبیعی محصول و بافت یکدست و با قوام عسل کسب اطمینان کنید.

علاوه بر این، مطالعه نظرات و تجربیات مشتریان درباره عسل چهل گیاه می‌تواند به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کند، نظرات و تجربیات دیگران می‌تواند اطلاعات ارزشمندی درباره کیفیت و اصالت محصول در اختیار شما قرار دهد.

قیمت عسل چهل گیاه اورازان + خرید و فروش

قیمت عسل چهل گیاه اورازان + خرید و فروش

قیمت عسل چهل گیاه اورازان بسته به محل تولید و استخراج عسل، کیفیت و تازگی محصول، کیفیت بسته بندی و حجم آن و داشتن گواهینامه های استاندارد و سلامت متغیر باشد و طبیعتا محصولات باکیفیت قیمت بالاتری دارند.

هر کیلوگرم از عسل 40 گیاه اورازان در سال اقتصادی اخیر در رنج قیمتی 200 تا 345 هزار تومان عرضه شده است که این محدوده قیمتی کاملا معقول و منصفانه است و امکان خرید را برای اقشار مختلف فراهم می آورد.

با توجه به اینکه لیست قیمت انواع عسل طبیعی همواره در حال تغییر است به خریداران گرامی پیشنهاد می شود پیش از اقدام به ثبت سفارش محصول و خرید، از طریق شماره های مندرج در سایت، با بخش فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *