خرید انواع عسل کوهی با موم + قیمت

عسل کوهی با موم از برترین انواع عسل وحشی است که فواید سلامتی بی شماری از جمله خواص ضد سرطانی دارد.

عسل کوهی با موم

عسل کوهی با موم

عسل کوهی با موم محصولی ارگانیک و حاوی قندهای طبیعی است که در تولید آن هیچ ماده صنعتی و شیمیایی استفاده نشده است و فرآیند تغذیه زنبور عسل به صورت غریزی و با شهد گلها و گیاهان کوهستانی انجام می شود.

تفاوت این نوع عسل، داشتن موم است که ماده ای زرد رنگ و نرم است که توسط زنبور ساخته می شود و در واقع ظرفی برای عسل تولید شده توسط زنبور می باشد و این موم به تنهایی دارای خواص متعددی برای سلامتی است.

ترکیبات مفید غذایی موجود در عسل در کنار اسیدهای چرب موجود در موم، عسل کوهی موم دار را به یکی از بهترین درمانها برای مشکلات گوارشی به ویژه تنبلی روده، سندرم روده تحریک پذیر و یبوست تبدیل کرده است.

مشخصات عسل کوهی با موم

مشخصات عسل کوهی با موم

اولین نکته ای که در معرفی مشخصات عسل کوهی با موم باید به آن اشاره شود، قوام و کیفیت بالای محصول است به نحوی که دارای بافت غلیظ و یکدستی می باشد که سرشار از ترکیبات و مواد مغذی کمیاب است.

این نوع عسل بسته به منطقه تولید و گیاهانی که زنبور از آنها تغذیه می کند ممکن است در طیف رنگی زرد کمرنگ تا قهوه ای پر رنگ دیده شود و طعم آن شیرین ملایم و طبیعی است و عطری مشابه رایحه گلهای کوهستانی دارد.

عسل با موم علاوه بر خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی، خاصیت مرطوب کنندگی دارد و در تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست مانند انواع ژل و کرم نرم کننده، کرم ضد آفتاب و لکه بر استفاده می شود.

خرید عسل کوهی با موم

خرید عسل کوهی با موم

در خرید عسل کوهی با موم، می‌توانید به سه نکته مهم زیر توجه کنید:

  1. اصالت محصول: مطمئن شوید که عسلی که قصد خرید آن را دارید، اصلی و طبیعی است، این محصول باید بدون اضافات مصنوعی و تغییرات غیرمجاز تولید شود، پس بررسی نشان‌های اصالت و استانداردهای محصول می‌تواند به شما در این مورد کمک کند.
  2. منبع و کیفیت: مطمئن شوید که محصولی که می‌خواهید خریداری کنید، از منابع معتبر و امن تولید شده است، همچنین، بررسی کیفیت عسل و موم و آزمایش‌های مربوطه می‌تواند به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کند.
  3. بسته‌بندی و نگهداری: مطمئن شوید که عسل کوهی به درستی بسته‌بندی شده است، بسته‌بندی مناسب می‌تواند از حفظ کیفیت و تازگی محصول کمک کند. همچنین، توجه به شرایط نگهداری و تاریخ انقضا محصول نیز مهم است.

قیمت عسل کوهی با موم + خرید و فروش

قیمت عسل کوهی با موم + خرید و فروش

قیمت عسل کوهی با موم با توجه به تغییرات حجم عرضه و تقاضا و میزان صادرات به کشورهای مختلف، متفاوت می باشد و در فصولی که عسل تازه و باکیفیت در حجم بالاتری صادر می شود، قیمت این محصول با افزایش همراه است.

در حال حاضر هر کیلوگرم از عسل کوهی موم دار در محدوده نرخ 240 تا 900 هزار تومان معامله می شود و ممکن است بسته به درجه کیفی، برخی محصولات با قیمت پایینتر و یا بالاتری عرضه شوند.

خریداران عسل وحشی و کوهی می توانند برای اخذ لیست قیمت روز این محصول و کسب مشاوره تخصصی در زمینه انواع عسلهای طبیعی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند و راهنمایی لارم را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *