راهنمای خرید عسل گشنیز کردستان + قیمت عالی

عسل گشنیز کردستان نوعی عسل طبیعی است که دارای خواص متعددی مانند ضدعفونی کنندگی و ضد التهابی می باشد و در درمان بیماریهای مختلف مفید است.

عسل گشنیز کردستان

عسل گشنیز کردستان

عسل گشنیز کردستان، عسل گیاهی است که از شهد گشنیز به دست می‌آید و دارای طعم ملایم و شیرین است که برای بسیاری از افراد مطبوع و خوشایند به نظر می رسد و به همین علت به صورت میان وعده و در وعده های اصلی استفاده می شود.

علت محبوبیت این عسل فواید درمانی بی شمار آن است که در سالهای اخیر بسیاری از تحقیقات علمی و پژوهشهای بالینی آنها را ثابت کرده است به نحوی که امروزه در طب سنتی عسل گشنیز جایگاه ویژه ای دارد.

مصرف متعادل عسل گشنیز برای افراد در هر رده سنی آزاد است اما مادران باردار و افرادی که آلرژیهای تنفسی یا غذایی دارند بهتر است این نوع عسل و انواع عسل چند گیاه را با کسب مشورت از پزشک مصرف نمایند.

مشخصات عسل گشنیز کردستان

مشخصات عسل گشنیز کردستان

مشخصات عسل گشنیز کردستان را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • عسل گشنیز حاوی ویتامینهای گروه B، ویتامین C و مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم و پتاسیم است.
  • دارای طعم شیرین و عطر مطبوعی است که بسیاری از افراد آن را دوست دارند
  • این عسل معمولاً دارای رنگی طلایی تا قهوه‌ای است.
  • می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و باعث افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها شود.
  • حاوی قندهای طبیعی مانند گلوکز و فروکتوز است که به عنوان منبع انرژی برای بدن عمل می‌کند و می‌تواند در افزایش سطح انرژی و کاهش خستگی مفید باشد.
  • خواص ضد عفونی کننده دارد که می‌تواند به مبارزه با میکروب‌ها و باکتری‌ها کمک کند.

خرید عسل گشنیز کردستان

خرید عسل گشنیز کردستان

برای خرید عسل گشنیز کردستان، انتخاب برندی که شناخته شده و در بازار معتبر است، می‌تواند برای شما اطمینان بخش باشد، بهتر است محصولات شرکت‌ها یا برندهای معروف در زمینه تولید عسل را تهیه فرمایید.

بررسی مواد تشکیل‌دهنده عسل نیز ضروری است، اطمینان حاصل کنید که عسل گشنیز کاملا ارگانیک و بدون مواد افزودنی مانند شکر، اسانس یا نگهدارنده است و طعم و رایحه ای طبیعی دارد.

در کنار این موارد، دقت کنید که عسل توسط مراجع مربوطه مجاز و تأیید شده و مطابق با استانداردهای بهداشتی فرآوری شده است، همچنین تاریخ تولید محصول و کیفیت بسته بندی آن را بررسی نمایید تا عسل باکیفیت را خریداری نمایید.

قیمت عسل گشنیز کردستان + خرید و فروش

قیمت عسل گشنیز کردستان + خرید و فروش

قیمت عسل گشنیز کردستان با توجه به کیفیت و تازگی محصول و کیفیت بسته بندی متغیر است و عسلی که دارای کیفیت صادراتی است و خواهان زیادی در بازار داخلی و منطقه ای دارد، از ارزش اقتصادی بیشتری هم برخوردار است.

طی سالهای اخیر با توسعه تولید انواع عسل ارگانیک در کشور و ورود تولیدکنندگان جوان، بازار رقابتی خوبی شکل گرفته است و در بازه فعلی هر کیلوگرم از عسل گشنیز بسته به کیفیت از 165 تا 320 هزار تومان خرید و فروش می شود.

تغییرات مداوم قیمت انواع مواد غذایی ارگانیک ایجاب می کند خریداران عمده و خانگی پیش از ثبت سفارش خرید؛ قیمت روز عسل گشنیز را استعلام کنید، شما می توانید برای این کار با بخش فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *