راهنمای خرید عسل گون خمین + قیمت عالی

عسل گون خمین یکی از بهترین و مرغوب‌ترین نوع عسل‌های طبیعی ارگانیک است که طعم و مزه فوق العاده‌ای دارد و خواص آن بیشمار می‌باشد.

عسل گون خمین

عسل گون خمین عسل گون خمین در ارتفاعات و کوهستان‌ها معمولاً تولید می‌ شود، گون یک گیاه کوتاه با ارتفاع ۷۵ سانتی‌ متر می‌ باشد که در اقصا نقاط ایران یافت می‌ شود.

زنبور عسل شهد این گیاه را استخراج و برای تولید عسل استفاده می‌ کند، عسلی که از این گیاه استخراج می‌ شود، بسیار طعم و مزه شیرین و فوق العاده‌ای دارد و در طب سنتی مصرف آن به عنوان دارو توصیه می‌ شود.

این عسل طبع بسیار گرم و خشک دارد، به عنوان یک شیرین کننده طبیعی می‌ توانید از آن در انواع مختلف کیک و شیرینی استفاده کنید و از خواص بسیار زیاد و بیشمار آن برای سلامت بدن استفاده نمایید.

مشخصات عسل گون خمین

مشخصات عسل گون خمین مشخصات عسل گون خمین را ذکر می‌ کنیم تا بهتر این محصول را بشناسید، این محصول خاصیت درمانی فوق العاده‌ای دارد می‌ تواند به رفع بی‌خوابی کمک کند.

هورمون انسولین را بالا می‌برد و باعث می‌ شود استرس و اضطراب از شما دور شده و به خواب آرام و راحت شما منجر شود.

عسل خاصیت ملینی دارد و به پاکسازی دستگاه گوارش کمک می‌ کند در نهایت باعث می‌ شود هضم غذای شما به راحتی صورت بگیرد.

این محصول گلوکز طبیعی زیادی دارد که یک ماده مفید برای سلامت قلب می‌ باشد و از پیری زودرس بدن جلوگیری می‌ کند.

آنتی اکسیدان فراوان آن از به وجود آمدن انواع مختلف سرطان در بدن پیشگیری می‌ کند.

خرید عسل گون خمین

خرید عسل گون خمین برای خرید عسل گون خمین حتماً اطلاعاتی که در بالا ذکر کردیم در نظر بگیرید، در هنگام خرید به بسته‌ بندی آن، نشان استاندارد و همچنین تاییدی وزارت بهداشت دقت کنید.

همچنین اطلاعات لازم بر روی بسته‌ بندی این عسل که حاوی چه موادی می‌باشد هم بر روی آن ذکر شده باشد.

توصیه می‌کنیم عسل را بدون موم خریداری کنید چرا که بسیاری از زنبورداران برای تولید عسل بیشتر از موم صنعتی استفاده می‌کنند که این موم اصلاً خاصیت ندارد و از مواد شیمیایی تولید شده و ممکن است برای بدن مضر باشد.

توجه به نوع بعد بسته‌ بندی یکی از مهمترین نکاتی است که حتماً با دقت لازم آن را در نظر بگیرید و بهتر است آن را به صورت ظرف‌های شیشه‌ای خریداری کنید تا عسل موجود در ظرف کاملاً قابل مشاهده باشد.

قیمت عسل گون خمین + خرید و فروش

قیمت عسل گون خمین + خرید و فروش قیمت عسل گون خمین در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله می‌توان به کیفیت و تازگی محصول، حجم و میزان سفارش، نوع بسته‌ بندی، برندی که این محصول را تولید می‌ کند و میزان عرضه و تقاضای بازار می باشد.

اما معمولاً هر یک کیلوگرم از این محصول در بازار چیزی حدود 200تا 400 هزار تومان قیمت دارد و شما می‌توانید با این رنج قیمت این محصول را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق‌تر و به روزتر این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما به طور مستقیم تماس گرفته و پس از اطلاع قیمت سفارش خود را ثبت کنید.

این محصول کاملاً برند ارگانیک و طبیعی است و شما از خریدتان راضی خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *