راهنمای خرید عسل گشنیز نهاوند + قیمت عالی

عسل گشنیز نهاوند جز مقوی‌ترین نوع عسل‌هایی است که می‌توان برای مصرف روزانه از آن استفاده کرد و به تقویت معده کمک می‌کند.

عسل گشنیز نهاوند

عسل گشنیز نهاوند عسل گشنیز نهاوند یکی از مقوی‌ترین و خوشمزه‌ترین عسل‌هایی است که از عصاره گیاه گشنیز در تولید آن استفاده شده است.

زنبور با تغذیه عصاره گشنیز بهترین نوع عسل مرغوب و درجه یک را تولید کرده که ارزش غذایی بالایی دارد.

این عسل نسبت به عسل‌های دیگر قیمت ارزان‌تری دارد چرا که گشنیز به صورت خود رو در ایران تولید می‌ شود و به راحتی زنبور می‌ تواند از آن تغذیه کند، این عسل بسیار پرطرفدار با طعم و مزه و خواص گشنیز را تولید نماید.

معمولاً زمان برداشت عسل گشنیز در اواخر بهار و اوایل تابستان است، گیاه گشنیز در این فصل گل می‌ دهد و بهترین عسل تولید می‌ شود.

مشخصات عسل گشنیز نهاوند

مشخصات عسل گشنیز نهاوند مشخصات عسل گشنیز نهاوند را ذکر می‌کنیم تا بهتر این عسل مرغوب خوش طعم و خوش عطر و بو را بشناسید.

رنگ عسل گشنیز عقیقی کمرنگ یا زرد روشن است، غلظت بالایی دارد و بوی گشنیز کاملاً از آن به مشام می‌ رسد.

عسل طبع بسیار گرمی دارد و خواص آن تقریباً مشابه عسل کوهی است، آنتی اکسیدان فراوانی دارد که از هجوم رادیکال‌های آزاد در بدن جلوگیری کرده و به تقویت قلب کمک می‌ کند.

همچنین باعث می‌ شود بدن در مقابل انواع مختلف بیماری‌ها از خود مقاومت نشان بدهد.

اگر شما جزو افرادی هستید که مشکل دستگاه گوارش یا درد معده دارید بهتر است عسل گشنیز مصرف کنید چرا که به تقویت معده و دستگاه گوارش کمک می‌ نماید.

خرید عسل گشنیز نهاوند

خرید عسل گشنیز نهاوند برای خرید عسل گشنیز نهاوند مرغوب که به کیفیت آن اطمینان داشته باشید ما نکاتی را ذکر می‌کنیم تا در هنگام خرید با در نظر گرفتن آن بهترین محصول تهیه نمایید.

این عسل‌ها باید در بسته‌ بندی درست، اصولی و استاندارد به بازار مصرف عرضه شود.

حتماً باید بسته‌بندی دارای تاریخ تولید و نشان استاندارد باشد تا بتوانید با توجه به موارد ذکر شده عسل مرغوب تهیه کنید.

اگر این محصول به صورت فله‌ای یا کیلویی خریداری می‌ کنید حتماً از یک مرکز معتبر عسل را تهیه نمایید تا به کیفیت و اصل بودن و ارگانیک بودن آن مطمئن شوید.

اما ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم برای خرید مطمئن عسل مرغوب را به صورت بسته‌ بندی شده از یک برند معتبر خریداری کنید.

قیمت عسل گشنیز نهاوند + خرید و فروش

قیمت عسل گشنیز نهاوند + خرید و فروش قیمت عسل گشنیز نهاوند بسته به کیفیت، حجم میزان عرضه و تقاضای بازار و درصد خلوص آن متغیر است.

همچنین به خاطر اینکه عسل جز مواد خوراکی صادراتی است نوسانات ارز بر قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارد.

معمولا هر بسته یک کیلوگرمی از عسل گشنیز در بازار قیمتی حدود 180 تا 500 هزار تومان دارد و شما می‌توانید با این رنج قیمت عسل با کیفیت ارگانیک خریداری کنید.

اگر تمایل دارید از این عسل خوش طعم و مقوی خریداری کنید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم از سایت ما که در فضای مجازی فعالیت داریم بهترین عسل را در حجم دلخواه خریداری نمایید.

این عسل‌ها تمام استانداردهای لازم برای مرغوب بودن یک خوراکی را دارا می‌باشد و از برندهای معتبر و شناخته شده آن را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *