قیمت عسل یونجه + خرید و فروش عسل یونجه عمده

عسل یونجه به عنوان یکی از بهترین رقمهای عسل به شمار می رود که هر ساله حجم زیادی از آن به کشورهای دیگر صادر می شود.

عسل یونجه

عسل یونجه همانطور که می دانید زنبور عسل از شهد گیاهان مختلفی تغذیه می کند که با توجه به نوع گیاه عسلی که از آن تولید می شود فرق می کند.

از جمله گیاهانی که در مناطق مختلف کشور می روید و زنبور عسل از آن تغذیه می کند می توان به یونجه اشاره کرد.

با توجه به اینکه یونجه یکی از بهترین و پرخاصیت ترین گیاهان دارویی بوده عسل آن نیز که حاوی تمامی ترکیبات موجود در یونجه می باشد نیز فواید بسیار زیادی دارد.

این نوع عسل خاصیت آنتی باکتریایی بسیار قوی دارد و به همین دلیل بعد از مدتی استفاده تمامی باکتریهای مضر موجود در بدن را به صورت کامل از بین می برد.

مشخصات عسل یونجه

مشخصات عسل یونجه میزان گلوکزی که درون عسل یونجه وجود داشته بیشتر از عسلهای دیگر است به همین خاطر در صورتی که مدتی از زمان برداشت آن بگذرد متوجه شکرک زدن آن خواهید شد.

رنگ این نوع عسل نیز همانند محصولات دیگر زرد و کهربایی می باشد البته میزان شفافیت آن بیشتر از عسلهای دیگر است.

میزان شیرینی عسل یونجه به اندازه اعتدال می باشد به همین خاطر موجب دلزدگی نشده و فرد از خوردن آن لذت می برد.

می توان این نوع عسل را به عنوان وعده صبحانه و یا میان وعده به صورت مستقیم مصرف نمود و یا اینکه آن را به انواع دسر، شیرینی، شربت، کیک و غیره اضافه کرد.

با توجه به اینکه خون ساز بوده و موجب تقویت استخوانها نیز می شود برای کودکان نیز مفید است.

خرید عسل یونجه

خرید عسل یونجه در صورتی که تصمیم گرفته اید خرید عسل یونجه را انجام دهید باید بدانید که انتخاب محصولی ارگانیک و طبیعی کمی سخت و پیچیده است به همین خاطر باید دقت بالایی را داشته باشید.

قبل از انتخاب فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده عسل یونجه حتما اعتبار و سابقه ای را که داشته بررسی کنید و در صورتی که از معتبر بودن آن مطمئن شده اید خرید را انجام دهید.

بهتر است نظر مشتریانی که قبلا خرید عسل را از آن فروشگاه انجام داده اند نیز بررسی شود این امر می تواند کمک شایانی به انتخاب محصولات درجه یک و مرغوب کند‌.

از فروشنده در خصوص اینکه تایید ارگانیک بودن عسل را از آزمایشگاه دریافت کرده است نیز پرس و جو نمایید.

قیمت عسل یونجه + خرید و فروش

قیمت عسل یونجه + خرید و فروش قیمت عسل یونجه در بازار بر اساس کیفیتی و بسته بندی که داشته بسیار متنوع می باشد.

عوامل بسیار زیادی در قیمت گذاری عسل یونجه دخیل هستند که از جمله می توان به جنس بسته بندی که پلاستیکی و شیشه ای بوده، نرخ دلار، میزان تولید و تقاضا و همچنین محل برداشت اشاره کرد.

به صورت رایج این نوع عسل را در بسته بندیهای یک کیلوگرمی قرار می دهند که هر کدام از آنها در بازه قیمتی 150/000 تا 350/000 تومان به فروش می رسد.

قیمت روز انواع بسته بندیهای عسل یونجه در دسترس پشتیبانهای سایت ما قرار گرفته که در صورت برقراری تماس تلفنی لیست قیمتها را در اختیار مشتریان عمده قرار می دهند.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *