راهنمای خرید عسل کنار مدا + قیمت عالی

عسل کنار مدا یک محصول غذایی کاملا ارگانیک است که در درمان بیماریهای گوارشی مانند رفلاکس و زخم معده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عسل کنار مدا

عسل کنار مدا

بسیاری از افراد وگان و گیاهخوار، با فواید و ارزش غذایی عسل کنار مدا آشنایی دارند، در تولید این عسل که در دسته محصولات طبیعی جای می گیرد، زنبور از شهد گلهای گیاه سدر(کنار) تغذیه می کند و حاوی ترکیبات ویژه ای است.

عسل کنار دارای طبع معتدل است و به همین علت افراد با هر طبعی می توانند برای ایجاد تعادل بدنی، آن را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهند و از خواص کم نظیر عسل کنار برای پیشگیری و درمان بیماریهای مختلف بهره مند شوند.

این عسل علاوه بر ارزش تغذیه ای و درصد بالای مواد معدنی، دارای رایحه خوش سدر نیز است که طعم و عطر فوق‌العاده ای به عسل بخشیده است و آن را به یک خوراکی دلپذیر و ارزشمند تبدیل نموده است.

مشخصات عسل کنار مدا

مشخصات عسل کنار مدا

در بررسی مشخصات عسل کنار مدا می توانیم ویژگیهای مختلفی را بیان کنیم که برخی از آنها عبارتند از:

  • بافت عالی و رنگ طبیعی: این عسل دارای غلظتی متوسط، بافتی یکدست و فاقد هرگونه مواد زائد و رنگ شفاف زرد تا قهوه ای است.
  • عطر و طعم بی نظیر: عسل کنار دارای رایحه خوش گیاه سدر و مزه خوشی است که کاملا قابل استشمام است.
  • ارزش غذایی بالا: این عسل دارای درصد بالایی از ریزمغذی های ضروری، مواد آلی و معدنی و ویتامینهای مختلف است و منبعی مناسب برای تامین انرژی بدن می باشد.
  • دارای فواید درمانی منحصر به فردی است و در درمان بیماریهای تنفسی مانند آسم، مشکلات گوارشی مانند یبوست و نفخ و بیماریهای قلبی مفید است.
  • دارای ماندگاری بالایی است و در صورت نگهداری در ظرف مناسب و در جای خشک و خنک برای مدتها طولانی کیفیت و طعم خود را حفظ می نماید.

خرید عسل کنار مدا

خرید عسل کنار مدا

برای خرید عسل کنار مدا در ابتدا باید ظرف و بسته بندی محصول به دقت بررسی شود و با توجه به آرم شرکت تولیدکننده و فاکتورهای درج شده بر روی بسته مانند آدرس کارخانه و مجوزهای بهداشتی، اصالت محصول کشف شود.

نکته دوم برای خرید عسل کنار مدا، دقت در تاریخ تولید محصول است، هر چند که عسل محصولی با ماندگاری بسیار بالا است اما برای دستیابی به یک ماده غذایی باکیفیت بهتر است عسلی که به تازگی تولید شده است را خریداری کنید.

همچنین باید جدول ارزش غذایی عسل که بر روی بسته بندی درج شده است را بررسی نمایید و از درصد مواد آلی و ترکیبات آنتی اکسیدانی و ویتامینهای موجود در عسل کنار کسب اطلاع نمایید.

قیمت عسل کنار مدا + خرید و فروش

قیمت عسل کنار مدا + خرید و فروش

قیمت عسل کنار مدا با توجه به تغییرات حجم عرضه و تقاضا تغییر پیدا می کند و اگر تقاضا بیشتر از عرضه باشد شاهد افزایش قیمت محصول در بازار هستیم، در غیر اینصورت معمولا نرخ فروش عسل مدا نوسانات شدیدی ندارد.

بسته به حجم عسل و شیوه های فروش محصول، هر کیلوگرم از عسل ارگانیک کنار مدا در بازه قیمتی 200 تا 340 هزار تومان عرضه می شود و می توان عسلی درجه یک و باکیفیت را با نرخی مناسب تهیه نمود.

اگر خریدار عسل کنار برند مدا هستید برای دریافت لیست جدید قیمت این محصول و اطلاع از روشهای ثبت سفارش و خرید با قیمت عالی می توانید با مشاوران فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات ضروری را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *