خرید انواع عسل موم دار طبیعی + قیمت

عسل موم دار طبیعی به خاطر ارزش غذایی بالا و مواد مغذی بسیار زیادی که درون آن وجود دارد به محصولی پرطرفدار تبدیل شده است.

عسل موم دار طبیعی

عسل موم دار طبیعی علاوه بر عسل یکی دیگر از فراورده های بسیار خوشمزه و مقوی که توسط زنبور قابل تولید بوده همان موم عسل است که از لانه های آن استخراج می شود.

این محصول را که طعم مطلوبی داشته می توان در وعده صبحانه و به همراه کره و نان میل نمود و از خاصیتهای فراوان آن بهره برد.

برای افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است مصرف موم عسل بسیار مفید می باشد چون به مرور سیستم ایمنی بدن آنها را به میزان چشمگیری تقویت می نماید.

کاهش بسیاری از التهاب و دردهای بدن، عفونتهای پوستی، چربی و فشار خون بالا، مشکلات کبدی و گوارشی با قرار دادن این ماده خوراکی در رژیم غذایی محقق می شود.

مشخصات عسل موم دار طبیعی

مشخصات عسل موم دار طبیعی انواع عسل موم دار مشخصاتی به شرح زیر دارد.

  • با توجه به اینکه تغذیه انواع زنبور عسل متفاوت بوده انواع مومی که از آن تولید می شود نیز رنگهای متنوعی دارد.
  • به صورت کلی می توان گفت رنگ انواع عسل موم دار قهوه ای است که تیره و روشن بودن آن بستگی به گیاهی دارد که زنبور از آن تغذیه کرده است.
  • این محصول با توجه به اینکه مقدار بسیار زیادی ویتامین آ و سی دارد با رادیکالهای آزاد شناور در خون مبارزه کرده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.
  • قندی که درون این عسل نیز وجود داشته کاملا طبیعی می باشد و به همین خاطر افراد دیابتی نیز می توانند به اندازه مناسب و به میزان کم است محصول را میل نمایند.

خرید عسل موم دار طبیعی

خرید عسل موم دار طبیعی برای خرید عسل موم دار طبیعی توجه داشته باشید که تنها محصولاتی را انتخاب کنید که دارای بسته بندی مناسب است چون در صورت قرار گرفتن این عسل در معرض رطوبت به مرور طعم آن تغییر می کند.

هر چند که عسل موم دار را می توان مدت زیادی نگهداری کرد اما پس از مدتی اندکی در طعم موم و عسل تغییر ایجاد می شود به همین خاطر بهتر است تنها محصولات تازه را برای خرید انتخاب نمایید.

از فروشنده در خصوص نحوه نگهداری از عسل موم دار پرس و جو کنید چون بهترین مکان برای نگهداری از عسل محلی بوده که در معرض تابش مستقیم نور خورشید نیست و همچنین دمای آن نیز کم است.

قیمت عسل موم دار طبیعی + خرید و فروش

قیمت عسل موم دار طبیعی + خرید و فروش قیمت عسل موم دار طبیعی در درجه اول وابسته به کیفیت محصول است و هر چقدر که کیفیت آن بالاتر باشد نرخ بیشتری را برای فروش آن در نظر می گیرند.

در زمان حال انواع عسل موم دار را که وزن آن یک کیلوگرم بوده با نرخی میان 150/000 تا 350/000 تومان به فروش می رسانند.

در صورتی که می خواهید انواع عسل موم دار را با خیالی راحت تهیه نمایید مجموعه ما که سابقه طولانی داشته برای خرید انتخاب بسیار خوبی است.

برای ثبت سفارش از طریق این سایت و همچنین گرفتن مشاوره های اختصاصی در خصوص قیمت انواع عسل موم دار و کیفیت هر کدام از آنها تماس را با شماره هایی که در سایت قرار داده شده برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *